czwartek, 31 marca 2011

niech mi spalą wargi rozpalonym żelazem...


"Przysięgam w imię Najwyższego Architekta Wszystkich Światów
nie ujawniać nigdy sekretów,
znaków,
sposobów dotykania,
słów i nauk używanych przez wolnomularzy
i zachowywać co do tego wieczne milczenie.
Ślubuję i przysięgam na Boga nie wyjawiać nigdy żadnej rzeczy z tych,
które mi powierzono do chwili obecnej
i które powierzy mi się w przyszłości.
Zobowiązuję się i poddaję się następującej karze,
jeśli złamię swoje słowo:
niech mi spalą wargi rozpalonym żelazem,
niech mi utną rękę i przetną szyję,
i wyrwą język,
a mój trup niech wisi w loży w czasie przyjmowania nowego brata,
aby służył za odrażający dowód mojej niewierności
i był przestrogą dla innych.
Niech zostanie potem spalony,
a popioły rzucone na wiatr,
aby nie został żaden ślad po mojej zdradzie..."

Brak komentarzy: